» » Автртранспортне сполучення через Кошову. Існує ризик

Автртранспортне сполучення через Кошову. Існує ризик

      

Дельта Нижнього Борисфена. Херсонський ділянку водних шляхів, 15-ий кілометр. Дніпровський рукав - судноплавна Кошова. Поруч - Корабельна площа.

В середині ХХ-го століття, замість старого дерев'яного моста, мостобудівники зводять потужну і сучасну, на той час, залізобетонну конструкцію, з одночасною пропускною спроможністю сухопутного транспорту по двох напрямах.

Завдяки цьому, на порядок виріс потік автотранспортних перевезень, були налагоджені багато виробничих процесів в суднобудівній галузі.


Надалі, саме дорожньому сполученню з карантинних островом, стало можливим будівництво всіляких інфраструктурних об'єктів мікрорайону «Корабел».

Згідно даних Річковий інформаційної служби водних шляхів України, висота автомобільного моста від проектного рівня - 13,9 м. Сусідній залізничний міст, що на річковому кілометрі з відміткою «12,9», з меншою проектної висотою (8,6 м).


У 2016 році, міська влада отримала звернення від ліквідатора публічного акціонерного товариства «Херсонський суднобудівний завод», у віданні якого знаходився цей важливий інженерний об'єкт.

Далі, профільна комісія з питань прийому в комунальну власність міської територіальної громади житлового фонду та об'єктів інфраструктури, обстежила міст, що з'єднує материкову частину Херсона з його острівними територіями. Потім Херсонська міська рада, своїм офіційним рішенням №567 від 23.03.2017, прийняв міст, що страждає від корозії, в міську комунальну власність.



Автобруківку дистанцію, довжиною понад сто метрів, пішоходи долають за дві хвилини швидким кроком. Потрібно прибирання сміття на підмостових прибережних ділянках, по обидва боки (бите скло, пластикові пляшки, ганчірки, товарні упаковки і інше).

До речі, міст, через який щодоби проходять десятки тисяч одиниць громадського та вантажного автотранспорту, капітально ремонтували за державний рахунок 15 років тому, в 2004 році. Звичайно ж, для його ефективної експлуатації, необхідно достатнє фінансування витрат на його утримання, капітальний і поточний ремонти.


шаблоны для dle 11.2
  •  2019-05-08
  •  11
  •  ZMI

Добавить комментарий
Кликните на изображение чтобы обновить код, если он неразборчив